pátek 2. března 2012

Možná další pokus?

Na konci loňského roku jsem si s nadšením založila tento růžek.

Zdroj:  www.entrepreneurs-journey.com
Chtěla jsem mít tzv. "knižní" blog, jelikož knížky miluji od raného dětství a nedokáži si bez nich (v jakékoliv formě) představit svůj život.
Později jsem ale neměla čas (zkouškové), náladu (ach, ta lenora!), ani moc nápadů.

Takhle, čtu spoustu úžasných blogů knižních i neknižních blogerek a postupem času mi došlo, že mi nestačí se jen inspirovat, protože bych tu měla blog jako přes kopírák podle těch, které se mi něčím zalíbily, a to nechci. Proč si zakládat blog, když nemám co říct, že jo.

Napadlo mě vynasnažit se a blogu vtisknout mé osobnostní rysy.
Vytvořit z něj osobní zpovědníček. Zápisník myšlenek - v podstatě se chci soustředit na pomyslené dva pilíře, a to osobní deníček a stránku s mými názory na přečtená (viděná) díla z řad literatury  (kinematografie). Jen zase neusnout. :)                                          

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář čtu a moc potěší! Díky, že se mnou sdílíte svůj názor. :)