pátek 18. května 2012

On the way ...



Poslušně hlásím, že jsem zatím naživu.

Jak ten čas jen tak rychle plyne?

Máme skoro léto a já se udržuji příčetná a zkoušky nepřipouštějíc si plánováním/touhou po prázdninách.

Francie, Itálie, Španělsko? Uvidíme. I kdyby vyšly ty Tatry, budu přešťastná.

Jinak čtu. Čtu a seriáluju.

Skončilo mi Once Upon a Time a tento týden finišuje i Grimm, ale zase v červnu nastoupí opět Pretty Little Liars a Drop Dead Diva. Moc se těším.

Za květen zatím přečteno? V Brooklynu roste strom. Možná bude článek s mým názorem. Challenge na Goodreads ovšem svědomitě plním.

Zdroj:http://hedibritt.tumblr.com/post/16661872182
Navštívila jsem kino s nejmilejším - film Avengers. Báječná podívaná a určitě stojí za to vidět snímek na plátně.
Morning Glory! (Hezké vstávání) mě inspirovalo k písničce v úvodu článku.

Přednáška Ericha von Dänikena v Praze, autogramiáda Patricie Briggs v Brně. Rozepíšu se asi pár větami v souhrnném článku za květen.

Sakury před domem nám rychle vykvetly a stejně tak své kvítečky ztratily. Škoda, protože když nám prostor před domem zrůžoví, mám hned lepší náladu.



P.S.: Dnes mi přišla Divergence od Veronicy Roth a Marcelo ve skutečném světě od Francisca X. Storka, mám neuvěřitelnou radost! :)))

2 komentáře:

  1. Veľa šťastia sú skúškami, tiež sa nemôžem dočkať leta.:)
    PLL som pozerala, ale len prvú sériu, potom sa mi nechcelo, ja pri málo seriáloch vytrvám, vlastne fakt sledujem iba VD a Glee.:P:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za přání, bude to potřeba. :) VD a Glee mám na pořadníku, že bych se i podívala, ale kdo ví, kdy se k nim dostanu. :D Třeba sepíšu v budoucnu i seznam seriálů, co mě nějakým způsobem zaujaly, takže kdyby ti náhodou nastala dlouhá chvíle, můžeš se inspirovat. :)

      Vymazat

Každý komentář čtu a moc potěší! Díky, že se mnou sdílíte svůj názor. :)