pátek 31. srpna 2012

Zpěvavé léto: Milý Johne

Je tu další příspěvek do letní challenge, jejíž autorkou je Syki.

Rozcestník, který vás navede přímo na knihu, která zaujala, naleznete ZDE.



MILÝ JOHNE

Zdroj: arara.cz
Název: Milý Johne
Autor: Nicolas Sparks
Mé hodnocení: 70%

První "sparksovka", kterou jsem přečetla a pokud u všech knih má, jak se tak říká, podobné schéma, zřejmě na nějakou dobu i poslední. Kniha pro mne znamenala emocionální bombu, ovšem protože jsem pár měsíců před četbou šla do kina na stejnojmenný film, možná jsem děj vnímala trochu jinak. John Tyree, hlavní hrdina, byl kluk, jakého by si každá holka mohla přát. Oproti tomu vnímám propastný rozdíl mezi filmovou Savannah, kde mi holka zlatá nevadila, ovšem ta knižní, dokonalá a nejlepší slečna mě neskutečně štvala, zajímavé. 
Holt obrázek si udělejte sami, kniha ale za přečtení určitě stojí.





Přiznám se, že jsem neodolala a zvolila jsem song ze soundracku k filmu, který s dějem i vyzněním celé knihy dokonale koresponduje, nemohli vybrat lépe. 
Tak tedy, Snow Patrol - Set Fire to the Third Bar.



2 komentáře:

  1. Díky tomuhle projektu každý týden narážím na tolik zajímavých písniček! :) Díky Syki za něj :) A díky tobě za dobrou volbu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já za to taky Syki děkuju, přimělo mě to uvažovat o příbězích, které přečtu, zase v jiných rovinách. :)

      Vymazat

Každý komentář čtu a moc potěší! Díky, že se mnou sdílíte svůj názor. :)