pátek 31. května 2013

Na čekačce #7 - Červen 2013

Meme pochází z dílny Fierush.


Zdravím. :) První věc, kterou bych ráda zdůraznila, je poděkovat vám, co jste se přihlásili k pravidelnému odběru, nebo tu něco okomentovali, moc si vašeho zájmu vážím a přála bych si, aby to tu víc žilo, každopádně pár plánů na upgrade blogu by se našlo, jen musí počkat do 20. června, kdy bych měla mít, pokud to půjde tak, jak si plánuju, poměrně volnější režim, zbyde mi pak už jen učení na zářijové státnice. Máček. :D

V čekačkovém článku by se ale měly objevit knížky, které si daný měsíc plánuji přečíst. A co u mě tento měsíc vyhrálo?

Zdroj
Áno, jen jedna, Lucerna v temnotě. A hlavně proto, že ji mám půjčenou z knihovny a musím ji v červnu vrátit. Každopádně mám rozečteno a příběh se vyvíjí velmi zajímavě, má tajemný nádech a líbí se mi popisy míst, kde se právě hrdinové nacházejí.

Držte mi prosím palce, s bakalářkou, poslední zkouškou a přijímačkama, budu to potřebovat. A hlavně čtěte, i za mě.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář čtu a moc potěší! Díky, že se mnou sdílíte svůj názor. :)