čtvrtek 29. prosince 2011

Knižní výzva - Knihy od A do Z



I já se zapojuji do tohoto projektu, který pořádá Luc


O co se tedy jedná? Cílem je za rok 2012 přečíst 26 knih. Proč právě 26? Tolik je totiž písmen abecedy a ke každému by měli účastníci přidat knihu podle jejího názvu.

Zajímavá výzva a já se ji budu snažit plnit. Zde v článku budu postupně doplňovat tituly.

A- Afrika, má láska - Corinne Hoffmann
B- Brisingr - Christopher Paolini
C-
Černobílý svět - Kathryn Stockett
D-
Dokonalý pár - Ally Condie
E- Eragon - Christopher Paolini
F-
G-
H-
Hvězdný prach - Neil Gaiman
I-
J-
Jak začíná láska - Meg Cabot
K-
Kmotr - Mario Puzo
L-
Lovkyně snů (Procitnutí) - Lisa McMann
M- Mrazení - Maggie Stiefvater
N-
Nesmrtelnost - Milan Kundera
O-
Odkaz Stonehenge - Sam Christer
P- Pekař Jan Marhoul - Vladislav Vančura
Q-
R-
S-
Snídaně u Tiffanyho - Truman Capote
T-
U-
V-
Vampýrská akademie - Richelle Mead
W-
X-
Y-
Z- Zaklínač I. - Poslední přání - Andrzej Sapkowski

1 komentář:

  1. Já se přiznám, že Mrazení jsem četla taky. A líbilo se mi. :-X Já totiž moc tenhle žánr nečtu. Až teď mě donutil seminář o sci-fi a fantastice začít číst Tolkiena a taky jednu sovětskou science fiction. :-D Druhý díl téhle série jsem jen načala. Na volnočasovou četbu nemám vůbec čas. :-( Už se těším zase na léto. Přečtu si, co budu chtít, ne co budu muset (katolickou poezii - ten seminář byla hrozná chyba! :-D nebo 30 děl z 19. století. :-!)
    Mám doma Stín černého hvozdu - to patří taky do série o Zaklínačovi? :-D (Jsem barbar, já vím.):-X

    OdpovědětVymazat

Každý komentář čtu a moc potěší! Díky, že se mnou sdílíte svůj názor. :)