čtvrtek 29. prosince 2011

Rozhodla jsem se vytvořit první zápis formou deníčku a toho, jak bych si představovala tento blog zatím pojmout.
Zaujalo mě několikero memes a různých knižních výzev, do nichž bych se ráda zapojila, zatím jsem ale zaujatá kreacemi, které mi tady blog díky přenastavování vytváří, takže všechno chce svůj čas. :D
Myslím si, že jelikož můj blog je zatím malé miminko bez historie, není podle mého názoru třeba ho nějakým způsobem třídit na rubriky. Jakýsi přehled o tom, co zde v současné době najdete, visí v pravém menu jako záložka Labels.

No, a já jdu pokračovat v hraní si s nastavením.


1 komentář:

  1. Teď se cítím zahanbeně, protože ty ses do toho fakt pustila...:D A já nemám ani ťuk...:D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář čtu a moc potěší! Díky, že se mnou sdílíte svůj názor. :)