pátek 31. srpna 2012

Zpěvavé léto: Jonathan Livingston Racek

Další příspěvek do zpěvavého léta. Tento projekt vymyslela Syki.




JONATHAN LIVINGSTON RACEK


Zdroj: fantasyobchod.cz
Název: Jonathan Livingston Racek
Autor: Richard Bach
Mé hodnocení: 100%


Nádherná knížečka o plnění si svých snů, bez ohledu na to, co tomu říká okolí a o vnitřní síle, kterou v sobě má každý z nás. O svobodě a radosti z toho, že prostě jsme.

Opět instrumentální melodie, opět se záběry přírody. K příběhu se skvěle hodí.




2 komentáře:

  1. Ta písnička je nádherná :) Úlpně mi vykouzlila úsměv na tváři - já mám asi fakt nakonec nejradši instrumentální hudbu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí, připomněla mi chvíle, kdy jsem si tuhle knížku četla. :)

      Vymazat

Každý komentář čtu a moc potěší! Díky, že se mnou sdílíte svůj názor. :)