pondělí 10. září 2012

Jen tak do prostoru

Ano, přiznávám se. Jsem lenoch superlíná, kaju se přede všemi a doufám, že se to jednou, možná, vylepší.
Tenhle blog jsem si založila s určitou vizí. Chtěla jsem, potřebovala jsem, mít místo, kde se podělím o své myšlenky a hlavně zážitky z četby a, přiznejme si, toužila jsem se maličko vtěsnat mezi blogující knihomoly a cítit se součástí dalšího společenství a v tom nejlepším případě i někoho inspirovat k přečtení zajímavých příběhů.

Své plány ale do konce dotahuju, i když to dost často poměrně trvá (:D).
Na co se tedy v budoucnosti (doufám, že blízké) můžete těšit?
  • dokončím příspěvky ke Zpěvavému létu 
  • uvažovala jsem nad meme, challenge a tak podobně; ráda bych si tu postupně zveřejnila články k 30 days challenge a zúčastnila se My Week in Progress, které jsou na blozích poměrně rozšířené a taky bych se ráda chlubila novými přírůstky v měsíčním intervalu (něco na způsob "chvástačky"), pokud mi tedy do poličky daný měsíc vůbec něco přibyde :D
  • chtěla bych taky začít psát recenze (hlavně se dokopat) a mám nápady na pár tematických článků, takže snad brzy něco sesmolím :) 
Zdroj: weheartit.com
Hlavně už se nechci jen vymlouvat, ale taky něco začít dělat! Tak držte palce. Mimochodem, je vás tu nádherných 15 pravidelných čtenářů, čehož si, vzhledem k obsahu tohoto blogu, nesmírně vážím. Děkuju!
Btw, obrázek je z mého nejoblíbenějšího filmu. Amélie z Montmartru. 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář čtu a moc potěší! Díky, že se mnou sdílíte svůj názor. :)