úterý 9. října 2012

My Week in Progress (#1)


Nějakou tu dobu už přemýšlím nad tím, že bych si psala sem na blog určité "updaty" za dané období. Když jsem se ale rozhlížela po blogovém světě, zaujalo mě tohle meme, které si myslím splňuje moje požadavky. Vymyslela jej Nikki Finn a já se do něj budu snažit pravidelně přispívat, aby tu byl alespoň sem tam nějaký ten článek (s alespoň minimální informační hodnotou i pro návštěvníky) a zároveň i něco z mého života. :)


Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Poslední dobou se proháním po spoustě knižních webů a blogů, takže takový seznam by byl hodně dlouhý, neustále si prodlužuji svůj to-read list na Goodreads. Pro tentokrát volím knihu Bílý kůň od Alexe Adamse.

Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Poslední dobou moc filmová nejsem, ale jako hodně dobrý film hodnotím In Time (Vyměřený čas).

Čím sis naposledy udělala radost?
Objednala jsem si katalog Ikey na rok 2013, strašně ráda jím listuji, snad brzy dorazí. :)

Co naposledy se ti zdálo? 
Sotva se vzbudím, tak své sny zapomínám, ale v posledním tuším figuroval můj přítel a něco jsme řešili, už si ale nevzpomenu co. :)

Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden? 
Sem by se hodil tento obrázek, neskutečně pobavil :) :
Zdroj: http://weheartit.com/entry/39534534/via/Anaa93

Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Dala bych si čínu, rýži a pomerančový džus. 

Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Momentálně ode všeho něco, nemám moc vyhraněný vkus, ale nejvíce asi filmové soundtracky.

Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Občas bych ráda ten čas zpomalila. :)

Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Bylo to asi o víkendu, když jsem po dlouhé době zase viděla další díl seriálu Big Bang Theory a několik dílů Community. :)

Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Dost se těším na další hodinu japonštiny, posledně mě hodně bavila. :)

Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
Asi má maminka, dlouho jsme si pořádně nepopovídaly. :)

Co máš právě na sobě?
Šedivé tričko s krátkým rukávem a dlouhé, hnědé plátěné kalhoty.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář čtu a moc potěší! Díky, že se mnou sdílíte svůj názor. :)