pondělí 3. prosince 2012

Na čekačce #2 - Prosinec 2012



Měsíc se s měsícem sešel a pro tentokrát jsem si nachystala další příspěvek do toho meme, projektu, nebo jak jej nazvat. :) Autorkou je Fierush.

 V listopadu bylo mým cílem přečíst 9 knih ze seznamu, z nichž jsem úspěšně zdolala 7, ač jsem si nemyslela, že se mi tenhle počet povede. Do mých spárů se nedostala kniha Soužení (pokračování Nářku od M. Stiefvater), protože si ji některý dobrák vypůjčil z knihovny mně těsně před nosem (ale přiznávám, že bych ji stejně nestihla přečíst) a Střet králů, v němž jsem se dostala cca na stranu 80. Tak jest, bilance listopadu 2012. A s chutí se vrhneme na prosinec!


Z minulého měsíce mi tedy zbyl:

  • Střet králů (G. R. R. Martin) - tuhle sérii mám moc ráda, její komplexnost mě neustále udivuje a drží v napětí, proto se na její čtení moc těším, vidím to ale tak, že se k ní dostanu až o vánočním čase.

Čerstvě tu máme:

  • Chudobinec (Pamela Oldfield) - popadla jsem ji v knihovně s tím, že to bude oddychová četba, má něco málo přes sto stránek a třeba se i něco zajímavého dozvím. :) Tato kniha patří do edice Můj příběh a vypráví fiktivní příběhy dívek/chlapců z různých historických období a rozdílných společenských vrstev.
  • Umění cestovat (Alain de Botton) - Úvahová knížka, v níž se autor zabývá kulturou cestování, respektive cestováním z uměleckého pohledu. Těším se. :)
  • Zaklínač III. - Krev elfů (Andrzej Sapkowski) - Třetí část příběhů o zaklínači Geraltovi z Rivie, první část románového cyklu. Je třeba něco dodávat? :) Povídkové knihy se mi moc líbily a ráda se ponořím zase do Geraltova světa.
  • Espressologie ( Kristina Springer) - tuhle knížku mi přivezl milý před dvěma dny na mou žádost, ráda bych si na ni udělala čas o Vánocích, společně s velkým šálkem dobré kávy. :)

Zdroj obrázků: příslušná nakladatelství (EgmontKniha ZlínTalpressCooboo) a Witcher.wikia.


Víc to hrotit nebudu. Doma mám nepřečtený počet knih, který se nebezpečně pohybuje okolo čísla 50, vypisovat by to množství bylo na dlouho, proto se musíte spokojit s tvrzením, že i tak netuším, na co budu mít zrovna chuť. ;) Zatím tu máme tedy těchto pět krásek a uvidím, co dalšího se mi poštěstí popadnout do rukou. Postupně bych chtěla ale tu třesoucí se hromádku pokladů zmenšovat.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář čtu a moc potěší! Díky, že se mnou sdílíte svůj názor. :)