středa 2. ledna 2013

Na čekačce #3 - Leden 2013



Opět jsem se rozhodla dát dohromady článek, který mi pomůže ujasnit si, čemu chci dát tento měsíc přednost. Autorkou je Fierush.

Leden pro mě znamená hlavně několik zkoušek, které mě v jeho průběhu čekají, ale přesto doufám, že se mi povede alespoň některé ze seznamu přečíst. Pět kousků mám půjčených z knihovny, Střet králů je můj vlastní a ano, stále ho čtu. :D 

Teď už ale k sumarizaci. Minulý měsíc jsem ze svého seznamu přečetla pouze Chudobinec a Zaklínače: Krev  elfů. Knihám jsem ten měsíc moc času nedala, což je škoda, ale polepším se. 

Co mě čeká v lednu?

  • rozečtené Soužení (Maggie Stiefvater) - jedná se o pokračování knihy Nářek, kterou jsem si moc neoblíbila, byla, řekla bych, velmi zvláštní, ale přesto jsem se rozhodla druhému dílu dát šanci
  • rozečtený Střet králů (G. R. R. Martin) - budu se opakovat, ale vážně tuhle sérii zbožňuju a vážně mi to trvá, musím totiž některé knížky kvůli výpůjční lhůtě a rezervacím ostatních upřednostňovat, ale ona vážně přijde na řadu a budu se jí věnovat intenzivněji, dost si tuhle sérii užívám, ostatně chystám recenzi na první díl série PLaO, je rozepsaná a doufám, že ji brzy publikuju
  • Temné vize: Posedlost (L. J. Smith) - z prvního dílu jsem byla velmi v rozpacích, ale stejně jako u Soužení, rozhodla jsem se jí dát šanci, může mě mrzet jen případná ztráta času nad knihou, jelikož je vypůjčená :) 
  • Pentagram (Jo Nesbo) - tohoto autora jsem si velmi oblíbila pro jeho schopnost psát neuvěřitelně dynamickým způsobem, oslovili mě jeho Lovci hlav i dřívější díl s hlavním hrdinou, detektivem Harrym Holem, tzv. Nemesis. Pentagram je další z řady těchto románů a věřím, že bude opět stát za to
  • Na půl cesty do hrobu a Jednou nohou v hrobě (J. Frost) - velmi chválená série, na kterou jsem proto dost zvědavá, doufám, že nezklame. Podle prvních několika stránek, které jsem si zběžně pročetla, by to mohla být parádní jízda
  • Espressologie (K. Springer) - tahle útlá kráska mi zůstala jako restík z minulé čekačky, proto patří na seznam a opět doufám, že se jí taky budu věnovat, mám ji doma, jen se začíst

Zdroj: weby příslušných nakladatelství (TalpressAlbatrosmediaFragmentKniha Zlín) a Sarden.cz


Samozřejmě, můj domácí to-read list čítá 34 položek, které sem vypíšu v měsících, kdy přijde jejich čas. Pro leden je to tedy 7 knížek a vážně budu dobrá, pokud se mi je podaří přečíst. :) Držte palce!

4 komentáře:

  1. Na pul cesty do hrobu si určite prečítaj 8) je to super, mne sa kniha veľmi páčila 8)
    Temné vízie 2 ma sklamalo oproti 1tke, ale 3ka je najlepšia, ktorá vyzdvihla môj názor na sériu, nie je to strata času 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dám na tvé doporučení a Temným vizím dám šanci teda i třetím dílem. Díky za názor! Na Na půl cesty do hrobu už se těším, podle všeho by mě mohla i bavit. :)

      Vymazat
  2. Se nedivím, že Střet králů čteš dlouho. On je to takový neforemný formát na to aby to člověk mohl hltat třeba v autobuse nebo tak. :D Ale jinak je to super kniha a celá série. :)
    Ostatní knihy znám pouze podle názvu. A Na půli cesty do hrobu bych si ráda někdy přečetla. Tak uvidím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď mě kniha neopustí zřejmě už vůbec nějakou dobu, díky čtečce, kterou jsem dostala, si ji mohu tahat kamkoliv, hurá! :) Takže na cesty vlakem ideální společník.

      Vymazat

Každý komentář čtu a moc potěší! Díky, že se mnou sdílíte svůj názor. :)