čtvrtek 26. června 2014

Read-a-thon #ctemedlouhonectene


Možná jste zaregistrovali čtecí maraton, který tento týden pořádá Tiw na svém blogu, pokud byste se rádi zapojili, určitě ještě můžete. Já mám dneska konečně čas více číst, a proto i tento článek, i když akce začala oficiálně v pondělí. Zaměřením na dlouho odkládané drobečky, které doma skladujeme nepřečtené déle, než by se slušelo, mi Tiw udělala vyloženě radost, doufám, že se konečně nějak dokopu.

Jaké knížky jsem si přichystala? Všechny mám doma minimálně půl roku a znám své tempo, takže z přelouskaných minimálně dvou titulů budu vyloženě nadšená. Ovšem mám ráda na výběr. :)

   
Pardon za kvalitu fotografie, názvy jsou ale ještě čitelné. O:)   
  • D. Nicholls: Jeden den
  • D. Wells: Potomkovia
  • E. Cline: Ready Player One
  • G. Forman: Jestli zůstanu
  • B. Revis: Všechny barvy země










Průběžně budu přidávat aktualizace ohledně progresu, pokud nějaký bude. Díky za pozornost a čtěte, co to dá.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář čtu a moc potěší! Díky, že se mnou sdílíte svůj názor. :)