I já jsem se rozhodla zúčastnit tohoto projektu, který má na svědomí Fierush.
V podstatě jde o sestavení si seznamu knih s pořadím, v jakém si je chceme přečíst. Počítají se sem knihy vlastní, půjčené z knihovny, nalezené, ukradené, whatever. (neberte mě moc vážně :D). Další měsíc bychom měli zhodnotit, jak jsme si vedli v tom předchozím a stanovit si seznam nový, možná s chudáky zbytky z měsíce předešlého (jak se znám :)).
Můj seznam na listopad:
1.
- V knihovně jsem ji popadla s vidinou, že si počtu jednu z variací na téma "kritika japonské konzumní společnosti" ... nu, řekněme, že sex, nebo alespoň hovor o něm jsem nečekala. :D
2.
- Bestseller, který se konečně dostal i ke mně. Myslím, že není moc co jiného říct, těším se, až se děj pořádně rozjede.
3.
- Haruki Murakami mi byl několikrát doporučen a protože jsem narazila u nás v městské knihovně zrovna na tohle dílo, neváhala jsem. Očekávání? Podle anotace se dozvím zase něco nového z historie Japonska, dostanu se k filozofickým myšlenkám autora a nějaké té lásce, snad nezklame. :)
4.
- Měla jsem čest již s jeho knihou Všechno, co opravdu potřebuju znát, jsem se naučil v mateřské školce, která byla skvělá a tak jsem po delší době sáhla po další krásce z Fulghumova pera.
5.
- Rozhodla jsem se dát šanci i této spisovatelce, prý je série Temné vize poměrně povedená, ovšem po "jejích" Upířích denících po nepříliš blahých zkušenostech mé kamarádky určitě nesáhnu. :)
6.
- Čtvrtý díl série, která postupně vychází i u nás a nejspíš ji budete znát. Žena ze Švýcarska, která se zamilovala do Masaje, rozhodla se žít s ním v jeho vesnici, porodila holčičku, založila si v Africe i obchod. Jak to tak bývá, nebyla to úplně procházka růžovým sadem a jednotlivé díly této autobiografické série nás provází jejím životem a rozhodnutími, které musela udělat.
7.
- S M. Stiefvater mám zkušenost díky její sérii Vlci z Mystic Falls, a protože se mi její styl psaní moc líbí, rozhodla jsem se dát šanci i dalšímu jejímu příběhu.
8. Maggie Stiefvater - Soužení
- Pokračování Nářku, stejné důvody. :)
9. G. R. R. Martin - Střet králů
- Protože mě zaujal seriál, rozhodla jsem se postupně přečíst knižní předlohu a do té jsem se zamilovala. Série Píseň ledu a ohně má úplně všechno, co od knihy očekávám, aby mě dostala. Děj má spád, absolutně netušíte, co se stane na další straně, vše má svou logiku a je přesně provázané. Martin má smysl pro detail, čehož si neuvěřitelně cením a líbí se mi, že žádná z postav není jen čistě černá nebo bílá. Každý z dílů je ovšem poměrně obsáhlý, takže tahle kráska mi hádám ještě nějakou chvíli vydrží.
Zdroj: weby příslušných nakladatelství, u nichž knihy vyšly. |
Myslím, že jsem si na sebe upletla pěkně tlustý bič, s tím, kolik toho mám teď do školy je devět knih hodně, ale všechny, až na Střet králů, který vlastním, jsou z knihovny, proto bych se měla pokusit s četbou pohnout. Tak mi držte palce. :)
zůčastni se giveaway u mě na blogu:)
OdpovědětVymazatStieg Larsson Muži, kteří nenávidí ženy - je neskutocne dorbá kniha..sice som najprv videla film a potom az som citala..myslela som si ze uz budem vedet co sa bude diat diat..ale prave naopak nevedela som sa od toho odtrhnut :)
OdpovědětVymazatpekny zoznam :D
Díky! :) Film jsem ještě neviděla, ale kniha je vážně bombastická, dnes jsem ji dočetla a nemůžu říct nic jiného, než wow!
VymazatTemné vize jsou opravdu docela dobré. A tvou kamarádku chápu, fakt to není nic moc.
OdpovědětVymazat